reklama

Odpočuté

Niekoľko viet, ktoré žena nechce počuť z úst svojho muža...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Na kávičke s kamarátkou téma muži nepríde skrátka, a tak som si vypočula príhodu z posledných dní. Viezli sa s manželom spolu autom. Predbiehalo ich krásne auto, manželova obľúbená značka. Tak popustil uzdu fantázii a s výsledkom oboznámil manželku :

"Keby som mal také auto, ako ten, ktorý nás pred chvíľou predbehol, aj ja by som mohol mať takú fešandu, ako má on."

V snahe napraviť svoju neplánovanú úprimnosť:

"Neboj sa, ja Ťa ľúbim aj takúto, veď keby si bola krásna, mohla by si si nájsť niekoho lepšieho a bohatšieho."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepochybne sú aj závažnejšie a horšie veci, ktoré muži svojim ženám hovoria, no ale predsa... ;)

Marta Tkáčová

Marta Tkáčová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mama, manželka, učiteľka Zoznam autorových rubrík:  EmaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu